Friday, December 31, 2010

chaiyok chaiyok !! umi asierah u can do it =)

bismilahirahmanirahim
alhamdulillah dan bersyukur kepada ALLAH kerana
masih memberi peluang kepada kita untuk meneruskan hidup
baiklah hari ini sudah genap 31 disember 2010
means esok merupakan tahun 2011
dan bakal pulang ke sepintar
untuk meneruskan perjuangan yang hanya lagi setahun je
*asal skema sangat ayat aku neyh*
wahai umi asierah amir
anda bakal menduduki SPM
tapi kenapa ..
aku tak rasa pape nak masuk sekolah neyh
kemas barang un tak stuh langsung
barang un cam nak xnak je beli
buku entah ke mana xcari cari lagi
buku akak xasingkan lagi nak bawa
overall ak xtaw nak cakap ape prasaan ak tok next year
yang sebenarnye aku sangat teramat malas =.=!
mengapa dan mengapa?
sbb homework xsiap lagi ..
aduhai =.=!
ak bukan jenis yang suke kena marah gn cg dat's y ak usaha gan menyiapkan =(
aku x suke tension tension
hope thn dpn dapat bertahan =)
bila sekolah buka
means ini kali terakhir aku akan mendaftar
sbg seorang pelajar sekolah menengah =)
pasnie da xde da bju sekolah,kasut dll..
even sebenci mana un ak kat skola tue
kat sini juga la byk mengajar ak erti kehidupan ..
cuma ak harap ape yang aku dapat ak dapat amalkan =)
harapan aku tok spm naty =.=!
of course la aku nak dapat stret a ..
xkesah la + or - ..
walau apa pun kita hanya mampu merancang
ALLAH juga menentukan..
tapi seyezly aku nak balas segala jasa mak ayah aku
dari aku form smpai form 5
dgn umah jauh ..
every month balik..
kos blanja ak paling banyak sbb paling jauh
pastue tiap kali balik mintak duit banyak =(
aduhai banyak da pengorbanan mama gn baba =)
so aku kene dapat result gempak to prove dat
i'm better than my sister ..
haha walaupun hakikatnye lain =.=!
lastly
i hope that ..
korg sume tolong doakan aku
x malas,x langgar peraturan,x wat hal,x cari gado
supaya tenang aku nak blaja
then
dapat result gempak
=)
by :
umiasierahamir
11A+SPM2011

No comments:

Post a Comment