Sunday, January 30, 2011

i'm home !!

bismilahirahmanirahim 
pejam celik da sebulan ak skula .. 
sebagai pljar spm .. 
haha cam gempak je~ pape ntah .. 
actually dunia f5 sgt amat mencabar .. 
banyak perkara terjadi juz in 4 weeks .. 
banyak kem kem yang berlangsung untuk membentuk jati diri .. 
usrah tahun nie pulak smakin gempak =) 
tapi sejauh mana kekuatan aku untuk amalkan semua ilmu yang kita dapat.. 
yup ! kita selalu dengar ,, 
ilmu tanpa amal ibarat pohon tak berbuah .. 
tapi kekuatan untuk berubah sangat rendah percent dia =.=!


actually starting dengan

i) KEM PRS
- banyak benda baru gak aku dapat .. ye larh program agak best xde ceramah banyak aktiviti yang banyak pengajarannya..teori dan sebagainya sebagai seorang prs.. 

ii) TAMRIN TINGKATAN 5
- tamrin ..not bad even cam agak bosan .. tapi seriously banyak benda yang aku sangat teramat menyesal..tak fokus tyme ceramah,tido banyak,banyak komplen...bila balik skula ustazah marah baru sedar..tapi semua da jadi nak wat cam ne en? seyezly tertusuk gak bila ustazah cakap macam macam salah kteorg sepanjang program.. cter panjang bersambung kemudian =( 

iii) KEM SURVIVAL LKP 2011~
- yes terbaik+mantop~kem paling best kowt...disebabkan tamrin aku nyesal giler banyak buang camtue je...kem nie ak fokus sket la sbb xnak rugi+nyesal lagi =( btw banyak input yang aku dapat tapi sejauh mana ak nak wat xtaw la...harap diberikan kekuatan dan istiqamah =)

cter panjang after this =)
by
umiasierahamir
11A+SPM2011

No comments:

Post a Comment