Thursday, May 17, 2012

special post for you #1


bismillahirahmanirahim 
*10 days left*

this special post is credit for my beloved friends
SITI NUR AISYAH BT MOHAMMAD OTHMAN
registered today at UPM as ASPER student
good luck friends
will miss u a lot
take care

ECHA, 
aku bosan bosan so saja buat post nie untuk kau. 

aku cuma nak cakap, 
i really really proud with you. thanks for everything. aku takkan lupa segala kenangan kita bersama. hujung form 5 dorm kau, dorm aku juga. aku conquer katil kau, aku tak kemas katil kau. kengkadang aku bangun tak kejut kau sebab aku taw kau takkan bangun. bersusah payah kejut aku nak stay up tapi aku still tidur. lepak belakang tangga sama sama. study sama sama. tidur kat depan dorm KR, tidur kat tangga belakang. lepak lepak, makan megi sama sama. kena marah dengan ustazah haida samasama. nyorok sume benda bersama. tak pernah bosan kawan dengan aku.teman aku menghadapi masalah masalah dorm aku. lepak DM samasama. senang citer sume susah senang kita bersama. HAHA

aku nak cakap juga,
aku sayang giler kau. aku banyak belajar daripada life kau. life kau banyak buat aku sedar everything. kengkadang aku segan dengan kau sebab even kau macam tuh kau lagi excel dari aku. but i believed that, kau sangat tabah, kuat, sabar. kalau aku kat tempat kau aku tak mampu kot faced everything. 

malam tadi, text last aku sebenarnya aku nak cakap satu benda aku takkan lupa.
after BBM raya aidilfitri tak silap. aku tengah kemas locker dalam kegelapan, kau tetiba datang jumpa aku belakang katil. HAHA dengan wajah yang sebak *susah nak tengok kau nangis* aku dah naik cuak. tetiba kau bukak cerita sal hidup kau. wahhhh memang time tuh aku rasa T.T aku tak mampu nak cakap pape kat kau sebab terlalu speechless mendengar everything. cuma aku mampu cakap, KEEP PRAYING FOR YOUR LATE FATHER okay? biarlah dia dah lama pergi, doakan dia di bawah rahmatNYA. kau boleh, kau hebat. aku percaya kau akan berjaya. keep it up dear :)

ke mana kau pergi jangan lupa aku taw. HAHA 
ada masa kita lepak sesama okay? UM - UPM dekat je KOT. 
wish me luck too dear . 


HER



MYTHBUSTER

9A+ holder (bursary)

4 JM DI HATIKU <3 @ JANDA BAIK


4 JM DI HATIKU <3 @ BUKIT LARUT


HARI GURU 2011

AIR ASIA



SABAH MARI !!!



TELUK INTAN :)

MAC 2012




iHOPE. WE are who WE are.



by : 
umiasierahamirumikalthum

No comments:

Post a Comment